Extreme Air Activities

Lichtenberg 35, 5655BD Eindhoven, Nederland Vraag routebeschrijving naar deze locatie op
Lichtenberg 35
5655BD Eindhoven
Nederland
+31 644231073

2 recensies voor Extreme Air Activities

  • Mark H.
    • 1
    • 21. Aug 2013

    Vorig jaar via Groupon voor 2 personen een ballonvlucht geboekt bij Extra Air Activities en deze daarna begin juli 2013 ingepland via eigenaar Rik Smeets. We moesten een dag van te voren bellen om te horen of de vlucht door kon gaan. Ondanks veelvuldig bellen evenals de dag erop, geen contact gekregen. Via internet nog een ander telefoonnummer gevonden en daarop voicemail ingesproken. Werd toen teruggebeld met mededeling dat vlucht niet doorging maar dat Rik niet kon bellen vanwege problemen met een nieuwe telefoon. Daarop nieuwe afspraak voor vlucht gemaakt voor eind medio juli. Ook toen weer lastig bereikbaar en als ik hem aan de lijn kreeg deed hij allerlei toezeggingen over zelf terugbellen e.d. die hij nooit nakwam. Ook deze vlucht ging lastminute niet door vanwege het weer maar dat moest ik weer vernemen door zelf de kaptein te bellen. Daarna weer gebeld voor nieuwe afspraak. Was allemaal moeilijk moeilijk want zijn planning was een zooitje (gaf een nieuwe medewerker daarvan de schuld). Met veel pijne moeite weer datum geprikt, nu voor een ochtendvlucht eind juli want kort erop zou de kaptein voor een maand met vakantie gaan. en in de avond was geen plek meer. Pittig gesprek met hem gehad over zijn moeilijke bereikbaarheid, niet nakomen van afspraken over terugbellen en hem laten weten als hij zijn laatst gemaakte afspraak ook niet zou nakomen, dat ik dan een klacht bij Groupon zou indienen. Daarop begon hij eerst te dreigen dat hij mij helemaal niet meer zou meenemen. Heb hem toen aangesproken op zijn klantvriendelijkheid en dat ik met hem een transactie had voor het leveren van een dienst (ik heb betaald en hij dient een vlucht te leveren). Daarop bondt hij in en begon hij weer zielig te doen over allerlei zaken waarmee je volgens mij klanten niet moet lastig vallen. Intern je rotzooi op orde brengen en zorgen dat je klanten nergens iets van merken. A fijn, hij zou ons op de betreffende ochtend - zeker weten - om uiterlijk 05.30 bellen om te laten weten of de vlucht zou doorgaan. Ook dat deed hij weer niet en op geen van de door mij inmiddels verzamelde telefoonnummers van hem, zijn medewerker en de kaptein werd de telefoon opgenomen. Alle voicemails ingesproken maar wederom niet teruggebeld. Aangezien het weer mooi was, zijn we toch maar naar de opstijgplaats gegaan en daar vervolgens tevergeefs gewacht. Pas een dag later ontving ik een SMS van zijn medewerker dat er iets tussen was gekomen en dat ik een - weer nieuw - nummer moest bellen om te horen waarom.
    Dit heb ik niet meer gedaan want ik was het helemaal zat en wilde er vanaf. Heb een klacht bij Groupon ingediend die gelukkig vlot werd afgehandeld en ik heb mijn geld terug gekregen (ook vlot). Maar wat ik niet begrijp is dat Groupon toch nog steeds deze ballonvluchten via Extreem Air Activities blijft aanbieden terwijl ik - na een rondje zoeken op internet - nog veel meer klachten over dit bedrijf en Rik Smeets in het bijzonder ben tegen gekomen. Dus, kijk uit en ga absoluut niet in zee met dit bedrijf. Zo blijft je een hoop ellende en frustratie bespaard.

    Mark - Den Bosch

  • Taxi T.
    • 1
    • 23. Jul 2013

    Nog nooit zo'n slecht bedrijf meegemaakt.
    Voucher gekocht bij Groupon begin vorig jaar.
    Datum geboekt in 2012, moesten 3 dagen van te voren bellen. Geen contact via e-mail of telefoon.
    Op locatie wist niemand iets van dit bedrijf. Later 101 excuses de instructeur had een motorongeluk gehad. Kan gebeuren, maar bel dan de mensen af!
    Dit jaar weer geboekt voor maandag 15-7. Vrijdag 12-7 gebeld kregen locatie door De Kievit in Meijel. Dit bestaat dus niet. De Kievit zit in Grashoek vlakbij Meijel. Wij waren keurig netjes op tijd, maar niemand te zien. Wederom geen contact via telefoon of voicemail. Werd ook niet gebeld waar wij bleven
    Deze week gebeld. Kreeg nu als excuus dat de piloot al een maand in Amerika zit in verband met een sterfgeval.
    Waarom werd er dan wel een afspraak gemaakt?
    Adres wat wordt doorgegeven is van een 85 jarige dame.
    Bedrijf blijkt niet ingeschreven te zijn bij de KvK (KvKnummer is van een ander bedrijf)