Lydia Bruidsmode

Houtlaan 23, 9203AN Drachten, Nederland Vraag routebeschrijving naar deze locatie op
Categorie:
Bruidsmode
Houtlaan 23
9203AN Drachten
Nederland
+31 512524624

12 recensies voor Lydia Bruidsmode

  • Mianlo2000 M.
    • 1
    • 06. Jun 2014

    Onderstaande reviews verbazen mij, gelukkig maar, want ik heb ze voor dat ik mijn eerste bezoek aan Lydia allemaal gelezen en werd toch een beetje huiverig. Gelukkig ben ik gegaan en heb een geweldige unieke bruidsjurk gevonden én gekocht. De jurk is eigen ontwerp van bruidsmode Lydia. De service is top, ze laat je niet gaan voor de jurk perfect past. In mijn geval bleek ik te zijn aangekomen, de jurk werd aangepast en vanochtend tijdens de derde afspraak bleek ik weer te zijn afgevallen. Zonder problemen (en kosten) wordt de jurk weer aangepast (en de rest is aan mij). Ik herken de negatieve opmerkingen over Lydia en of haar medewerkers helemaal niet; integendeel zelfs, de service is meer dan prima en de dames zijn lief, vrolijk én enthousiast. Wat kosten betreft: je moet je van te voren realiseren dat een bruidsjurk én bijkomende accessoires veel geld kosten, bepaal je budget én noem het, zo voorkom je een teleurstelling. Ik kan iedereen die een unieke jurk zoekt deze zaak aanraden!

  • Karin1985dejong K.
    • 1
    • 15. Mei 2014

    Samen met mijn vriendin hebben we bruidsmode Lydia bezocht. We konden zonder afspraak langs komen het was een open dag, ze waren open zonder afspraak. Het was druk in de winkel, daarom moesten we even wachten. Na een kopje koffie en thee te hebben gedronken waren we aan de beurt. Omdat mijn vriendin niet goed wist wat ze zocht, heeft ze verschillende modellen aangepast. Dit was het niet helemaal, toen kwam de verkoopster aan met een paarse jurk en stelde voor om deze te proberen. Het stond mijn vriendin geweldig, ze was direct verliefd. Een schot in de roos! Wij hadden nooit gedacht dat een gekleurde trouwjurk haar zo mooi zou staan. Ik vind dat wij erg prettig zijn geholpen en herkennen onderstaande negatieve wanklanken dan ook helemaal niet. Mijn andere vriendin trouwt in okt, dan gaan we zeker weer gezellig samen naar bruidsmode Lydia.

  • Deboor K.
    • 2
    • 09. Apr 2014

    Ook mijn ervaring was zeer slecht bij Lydia bruidsmode. Wat een akelig mens. Wij waren iets te laat door een omleiding, dit werd ook even kattig vermeld door Lydia. Ik had per mail een afspraak gemaakt en een foto van een jurk die ik graag wilde passen. Foto had ze nooit gezien en de jurk waar ik voor kwam was er niet. Ook wij kregen te horen erg laat te zijn ondank dat we pas op 31 oktober trouwen. De jurken die ze me aan wilde laten passen waren verouderd en niet mooi. Totaal niet de stijl jurken waar ik om vroeg. Koffie en thee kregen we niet. Wat ik erg raar vond was dat je helemaal niet zelf mocht kijken in de winkel. Binnen 30 minuten werden we de winkel al weer uitgebonjourd. We waren al gewaarschuwd voor haar, maar het is ook echt waar, wat een akelige heks! Gelukkig heb ik de jurk van mijn dromen gevonden in Burgum, daar werden we wel vriendelijk ontvangen en nam ze wel alle tijd voor ons. Noooooit naar Lydia gaan mensen!

  • Dee D.
    • 1
    • 07. Mar 2014

    Zoals al voor mij is aangegeven, is de bruidzaak Lydia een enorme afrader. Als ik de recensies gelezen had, was ik hier nooit geweest. Ze chanteert en maakt misbruik van de situatie. Ze heeft me een hoepel aangesmeerd van 170,- en bijna een korset omdat 'deze bh een beetje vies is.. dat kan toch niet?'
    Totaal niet klantvriendelijk; klanthatelijk gewoon!

  • Margaretha2601 M.
    • 1
    • 18. Feb 2014

    Ontzettend onvriendelijk en alleen maar op je geld uit.
    Ga er gewoon niet naartoe!
    Verzint prijzen waar je bij staat en is zeer agressief in de verkoop. Onbeschofte vrouw en jurken totaal niet van de tijd.

  • Mark M.
    • 1
    • 04. Feb 2014

    Ga hier niet heen, de eigenaar is alleen geïnteresseerd in je geld. De rest doet er niet toe, ze weet je zo te bepraten als je niet sterk in je schoenen staat dat je een keus maakt waar je achteraf helemaal niet blij mee bent. Ze gebruikt een agressieve verkoopmethode en ze maakt gebruik van de emotionele achtbaan waar je in zit. Kan alleen maar zeggen teken niks maar beter nog ga er niet heen!! Je raakt verstrikt als een spin in een web waar je niet vanaf komt. Verschrikkelijk slechte service!!!

  • Meta S.
    • 1
    • 02. Feb 2014

    Vorige week heb ik een afpraak gemaakt om op zaterdag (vanuit groningen) jurken te gaan passen bij Lydia's bruidsmode in Drachten. aan de telefoon heb ik door moeten geven welke maat ik heb en ook wanneer de bruiloft is. Bij binnenkomst in de winkel, welke heel erg verouderd is, kreeg ik al een gevoel dat niet helemaal te plaatsen was. Ik was met 2 vriendinnen en de thee en koffie werd maar overgeslagen (waarschijnlijk ook omdat er een dubbele afspraak was om 13.00 uur) toen ik zie dat de we in september gaan trouwen werd me meteen gezegd: "ooooo...Dat is wel ERG laat hé?!!" Ik zei dat ik dat wel mee vond vallen aangezien het 1 februari was. Nou dat was niet zo en ik kon daardoor alleen nog maar naar de jurken in het begin stuk van de winkel kijken. Oké nou prima, vervolgend haalde deze mevrouw 2 jurken uit het schap (nadat ik 3 keer had moeten zeggen dat ik geen halter jurk wilde die ze er tot 2 keer toe wel pakte...) Ik mocht de 1e jurk passen, Deze was niet lelijk maar ook niet mijn jurk, dus ik zeg, Oké de volgende even passen? maar ze zei meteen dat deze VEEL te groot zou zijn en alle andere jurken in de winkel eigenlijk ook. Ik kon mn kleren weer aan trekken en nog voordat ik mijn schoenen aan had, riep ze ons toe "hebben jullie alles???" Bij het naar buiten laten heb ik tegen haar gezegd dat ze volgende keer beter bij het maken van de afspraak aan de telefoon kon zeggen dat ze maar 1 jurk zou hebben. deze feedback nam ze met een vreselijk arrogant hoofd aan.. Al met al een vreselijke winkel met en nog ergere verkoopster. Ik zou hier nooit heen gaan als je een jurk zoekt. we zijn daarna ontzettend goed geholpen in de bruidswinkel in Sneek. Zo als het hoort!

  • Smoez S.
    • 1
    • 14. Aug 2013

    Verschrikkelijk slecht zaak, absoluut niet klant vriendelijk en ze verzint prijzen waar je bij staat!!!!!!

  • Saarentum S.
    • 1
    • 13. Jul 2013

    Ik kan me alleen maar aansluiten bij de eerdere recensies! Wat een verschrikkelijke slechte ervaring!. 1,5 uur gereden, waren 20 minuten te laat vanwege een open brug, waar wij meteen op gewezen werden door de verkoopster. Binnen 40 minuten stonden we buiten, een illusie armer. Er kon niet eens een kopje koffie van af. De jurken die ik op de site had gezien, verkochten ze niet meer. Ik mocht 3 jurken passen, werd letterlijk van het krukje afgetrokken op een gegeven ogenblik. De verkoopster gaf aan dat een jurk mij fantastisch paste, echter waren het korset en de jurk veel te groot!!
    Nooit heen gaan, is een lange reis zeker niet waard. Ik kan het niemand aanraden!!! Laat je niet verleiden door hun opmerkingen dat ze de enige bruidswinkel zijn met grote maten om te passen, dit is zeker niet waar!!

  • Jantina H.
    • 1
    • 18. Sep 2012

    Wat een drama deze winkel. De eigenares Lydia gebruikt een zeer agressieve verkoopmethode en verteld niks over de bijkomende kosten voor bijvoorbeeld het vermaken van de jurk ( 175,-). Dit zie je pas nadat je een aanbetaling hebt gedaan en daar staat op geen geld terug. Bij het volgende bezoek kreeg ik op men dak omdat ik de bruidslingerie niet mee had en de juiste schoenen niet aan. Dit is toch logisch?!? Ik ben nog niet eerder getrouwd en als dat mij niet word verteld denk ik daar niet aan. Ook heb ik aangegeven geen hoepel te willen en de vierde keer toen ik kwam hadden ze de jurk gewoon zo lang gelaten dat er wel een hoepel van 170 euro onder moest waarvan ze de prijs natuurlijk niet vermeldde net als de push up die ze vertelde dat die er ook in moest. Dan betaal je en krijg je naderhand weer een prachtig briefje erop met geen geld terug. Dus je kunt je niet bedenken. Ik heb een klacht ingediend bij de consumentenbond. Als iedereen dit doet, kan er een onderzoek naar hen worden ingesteld. Aangezien ik echt niet 1 positieve recensie heb kunnen vinden verwacht ik dat meer mensen dit doen!!!

    • dus ben niet de enige!! wel was mij verteld om de schoenen mee te nemen, had dit ook braaf gedaan. maar uiteindelijk ook op mijn dak gekregen dat ik geen lingerie mee had en dat dat logisch was!!..NEE dit is niet logisch, want trouwen doe je niet elke dag lijkt mij!!...baal beetje dat ik de recensies niet eerder had gelezen, maar nu met veel moeite de jurk daar weg gehaald en zijn super geholpen met de rest zoals de jurk aanpassen e.d bij fidelity in burgum, ook zou waren op de hoogte van deze o zo slechte zaak genaamd lydia!

    • Reageer
  • Greanne G.
    • 1
    • 28. Jan 2012

    Afspraak om 11.00 om 11.55 pas aan de beurt...geen koffie niets. Er wordt maar 1 uur tijd gereserveerd en dan moet je de keuze maken, dat lukt niet! Veel te kort tijd mocht niets anders passen. Er zou ook niets meer besteld kunnen worden 9 maanden voor de trouwdag.... Erg onvriendelijk en kortaf. Ronduit een verschrikkelijke ervaring.

  • Jac-bakker J.
    • 1
    • 26. Mar 2010

    Vreselijk slechte service. Ik ben 1,83 lang en er kon niets voor mij op maat gemaakt worden.
    Ik mocht geen een jurk passen en er zelfs niet tussen kijken. Na 1 minuut ging de verkoopster me voor naar de deur. En wilde onze vragen zelfs niet beantwoorden. Ze was nog te beroerd om zelf 1 jurk te laten zien.
    We hadden er 1,5 uur voor gereden en kregen nog niet eens koffie aangeboden.
    We werden gewoon figuurlijk de deur uitgegooid...