Goossens Wonen en Slapen

Duivendijk 4, 5672AD Nuenen, Nederland Vraag routebeschrijving naar deze locatie op
Duivendijk 4
5672AD Nuenen
Nederland
+31 402836057

3 recensies voor Goossens Wonen en Slapen

  • Dodulation D.
    • 3
    • 25. Aug 2012

    Twee jaar geleden hebben wij voor een behoorlijk bedrag meubels gekocht bij de firma Goossens waaronder een dressoir en tv-meubel met de zogenaamde soft-close scharnieren (waar we destijds nog extra voor moesten betalen). Vanaf het begin hebben deze scharnieren niet goed gefunctioneerd. Telkens vielen de deurtjes uit de kastjes en moesten deze weer teruggezet worden. Wat stelwerk mocht niet baten waarna we contact hebben opgenomen met Goossens. Na veel pijn en moeite hebben ze een monteur gestuurd die – ondanks dat we het type kast en gebrek hebben doorgegeven – zonder nieuwe scharnieren aan kwam zetten om een kijkje te nemen... Zonder lul naar de hoeren is in deze een toepasselijk spreekwoord. Pikant detail is dat we hier een dag vrij voor hebben moeten nemen want meneer kwam van ver zo stelde Goossens, en inderdaad we hebben de hele dag op deze heer zitten wachten die uiteindelijk om 16:30 uur aan kwam zetten. Na vier weken kregen we nieuwe scharnieren opgestuurd die wij er zelf maar even in moesten zetten of weer een vrije dag opofferen om te wachten op de monteur.
    Ook de nieuwe scharnieren werken niet naar behoren en na twee jaar zitten we met dure meubels waar de deurtjes van op half zeven hangen. Na herhaaldelijke verzoeken het euvel te herstellen geeft Goossens wederom een monteur te sturen om een kijkje te nemen ondanks dat het defect allang bekend is, over herstellen wordt niet gesproken. Pas op bij deze zelfingenomen meubelverkoper want de kwaliteit laat te wensen over en eenmaal betaald mag je het zelf uitzoeken!!!

  • Logaritmen L.
    • 1
    • 16. Jul 2010

    Wij hebben in April 2010 een duur bankstel bij Goossens Wonen te Amsterdam gekocht.
    In de winkel hebben we het bankstel uitvoerig kunnen testen op kwaliteit.
    Alleen de kleur die wij wilden was niet op voorraad en de levertijd zou drie maanden bedragen.
    Wij gingen hiermee akkoord en het bankstel werd precies drie maanden later bij ons afgeleverd.

    Echter de kwaliteit van de kussens was niet wat wij in de winkel gezien en besteld hadden.
    Wij zij dus in het weekeinde naar Goossens aan de Arenaboulevard met een kussen getogen en twee verkopers beaamden dat deze kussens niet de kussens waren die wij hadden besteld en gezien en nog steeds op het showroomexemplaar te bewonderen waren.
    Enkele dagen later werden wij gebeld door het hoofdkantoor met de mededeling dat we niet moesten zeuren. Na lang aandringen zou er wanneer zij tijd hadden, over één maand iemand komen kijken.
    In elk geval moesten we er vanuit gaan dat de goede kwaliteit was geleverd en dat de verkoper niet de kennis bezit om zoiets te beoordelen.
    Wel raar, want de kennis om zoiets te verkopen wordt hem wel toegedicht.
    Deze opmerking mijnerzijds werd opgevat als ongepast en ik zou dus naar hun zeggen niet willen meewerken.
    Rare conclusie, maar voor Goossens reden genoeg om de afspraak dreigen te annuleren.
    Ik heb zelden zoiets onbeschofts meegemaakt, zeker niet van een bedrijf dat artikelen van duizenden euro's per stuk laat verkopen door mensen die volgens hun meerderen geen benul hebben waar ze over praten..
    Conclusie niets gebeurt, behalve dan dat "ook al zouden we ooit gelijk krijgen we er niet vanuit mochten gaan dat de levertijd minder dan 4 maanden zou bedragen." ( einde citaat )
    Al met al 8 maanden op slechte kussens voor iemand met chronische rugklachten of 8 maanden uit de woonkamer blijven.
    En bovenal het gevoel met malafide dozenschuivers zaken te hebben gedaan i.p.v. met een gerenommeerde meubelspecialist.

  • Logaritmen01 L.
    • 1
    • 14. Jul 2010

    Wij hebben in April 2010 een duur bankstel bij Goossens Wonen te Amsterdam gekocht.
    In de winkel hebben we het bankstel uitvoerig kunnen testen op kwaliteit.
    Alleen de kleur die wij wilden was niet op voorraad en de levertijd zou drie maanden bedragen.
    Wij gingen hiermee akkoord en het bankstel werd precies drie maanden later bij ons afgeleverd.

    Echter de kwaliteit van de kussens was niet wat wij in de winkel gezien en besteld hadden.
    Wij zij dus in het weekeinde naar Goossens aan de Arenaboulevard met een kussen getogen en twee verkopers beaamden dat deze kussens niet de kussens waren die wij hadden besteld en gezien en nog steeds op het showroomexemplaar te bewonderen waren.
    Enkele dagen later werden wij gebeld door het hoofdkantoor met de mededeling dat we niet moesten zeuren. Na lang aandringen zou er wanneer zij tijd hadden, over één maand iemand komen kijken.
    In elk geval moesten we er vanuit gaan dat de goede kwaliteit was geleverd en dat de verkoper niet de kennis bezit om zoiets te beoordelen.
    Wel raar, want de kennis om zoiets te verkopen wordt hem wel toegedicht.
    Deze opmerking mijnerzijds werd opgevat als ongepast en ik zou dus naar hun zeggen niet willen meewerken.
    Rare conclusie, maar voor Goossens reden genoeg om de afspraak dreigen te annuleren.
    Ik heb zelden zoiets onbeschofts meegemaakt, zeker niet van een bedrijf dat artikelen van duizenden euro's per stuk laat verkopen door mensen die volgens hun meerderen geen benul hebben waar ze over praten..
    Conclusie niets gebeurt, behalve dan dat "ook al zouden we ooit gelijk krijgen we er niet vanuit mochten gaan dat de levertijd minder dan 4 maanden zou bedragen." ( einde citaat )
    Al met al 8 maanden op slechte kussens voor iemand met chronische rugklachten of 8 maanden uit de woonkamer blijven.
    En bovenal het gevoel met malafide dozenschuivers zaken te hebben gedaan i.p.v. met een gerenommeerde meubelspecialist.